Αξίζει να Διαβάσεις Υγεία

Ουάου! Επομένως αυτό λέει η στάση του ύπνου σας για την υγεία σας!

Δεν είναι καλές όλες οι στάσεις του ύπνου για σας!

Όλοι κοιμούνται διαφορετικά. Υπάρχουν πολλές στάσεις για να κοιμηθεί κάποιος στο κρεβάτι. Σε μερικούς αρέσει να κοιμούνται στο πλάι σε ένα στρώμα νερού, σε άλλους να κοιμούνται ανάσκελα σε ένα σκληρό στρώμα – αλλά είναι γεγονός ότι όλοι περνάμε περίπου το ένα τρίτο της ζωής μας κοιμούμενοι, και σίγουρα αυτός είναι πολύ χρόνος! 

Αλλά ποια είναι η καλύτερη θέση για να κοιμηθεί κάποιος;

Υγεία

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός για το σώμα και το μυαλό σας, κατά κάποιον τρόπο είναι σαν φορτίζουμε το σώμα μας. Αυτός είναι ο λόγος που η έλλειψη ύπνου μπορεί ν έχει αρνητικές συνέπειες και να επηρεάσει την μνήμη σας, την συγκέντρωση σας, τον χρόνο αντίδρασης σας, την αποφασιστικότητα σας, τα συναισθήματα σας αλλά και την σωματική υγεία σας. Επομένως, ο ύπνος  σας κάνει καλό. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό, η στάση του ύπνου μπορεί να έχει αρνητικό ή θετικό αντίκτυπο στο σώμα σας.

Ξεκούραση

Προσπαθήστε να κοιμάστε για τουλάχιστον έξι ώρες κάθε νύχτα. Έρευνες έχουν δείξει ότι αν κάποιος κοιμάται λιγότερο από έξι ώρες είναι σαν να κοιμάται καθόλου την νύχτα. Δεν υπάρχει πρόβλημα αν αυτό συμβαίνει που και που, αλλά ακόμα και μετά από δύο μόλις εβδομάδες έλλειψης ύπνου, υα παρατηρήσετε διαφορά στο σώμα και στο μυαλό σας. Ίσως πιστεύετε ότι λειτουργείτε όπως συνήθως μετά από μια δύσκολη νύχτα, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα.

Στάση του ύπνου

Όλοι οι άνθρωποι μπορούν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες: αυτούς που κοιμούνται μπρούμυτα, αυτούς που κοιμούνται ανάσκελα και αυτούς που κοιμούνται στο πλάι. Η στάση στην οποία κοιμάστε μπορεί να είναι καλή για το μυαλό και το σώμα σας, αλλά μπορεί να προκαλέσει και ασθένειες.

Επομένως δείτε παρακάτω τα υπέρ και τα κατά της κάθε στάσης ύπνου.

Ανάσκελα

Κοιμάστε ανάσκελα; Τότε είστε τυχεροί επειδή αυτή είναι η πιο υγιής στάση για ύπνο! Το να κοιμάστε ανάσκελα είναι καλό για την σπονδυλική σας στήλη καθώς ευθυγραμμίζεται σωστά. Αυτή η στάση προκαλεί λιγότερη καταπόνηση στους μύες, στην πλάτη και τον λαιμό σας. Επίσης, αυτή η στάση είναι η καλύτερη για το δέρμα σας. Το πρόσωπο σας δεν θα σχηματίσει ρυτίδες και κηλίδες σε αντίθεση με αυτούς που κοιμούνται ανάσκελα ή μπρούμυτα. Αυτή η στάση είναι επίσης καλή για τις γυναίκες καθώς μειώνει την εμφάνιση ρυτίδων στο στήθος αλλά και το κρέμασμα του στήθους. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι χειροτερεύει το ροχαλητό.

Στο πλάι

Κοιμάστε στο πλάι; Σίγουρα δεν είστε οι μόνοι, επειδή αυτή είναι η πιο συνηθισμένη στάση για ύπνο. Όταν κοιμάστε σο πλάι ενδέχεται να εμφανίσετε πόνο στα χέρια και στα πόδια σας επειδή συνεχώς ξαπλώνετε σε μια πλευρά. Αν κοιμάστε στην δεξιά σας πλευρά αυτό προκαλεί προβλήματα στην πέψη αλλά και καούρες. Ένα πλεονέκτημα: αν κοιμάστε στο πλάι βελτιώνεται την κυκλοφορία του αίματος και μειώνετε το ροχαλητό.

Μπρούμυτα

Έχουμε άσχημα νέα για τους ανθρώπους που κοιμούνται μπρούμυτα. Αυτή η στάση είναι η πιο ανθυγιεινή. Θα αναπτύξετε προβλήματα στον λαιμό, αφού το κεφάλι σας είναι στραμμένο στο πλάι, αλλά και στην πλάτη. Η σπονδυλική σας στήλη παίρνει μια δύσκολη στάση κάτι που θα σας κάνει να πετάγεστε και να γυρνάτε περισσότερο. Σαν αποτέλεσμα ο ύπνος σας θα είναι πιο ανήσυχος. Επίσης, αν προσπαθήσετε να κοιμηθείτε με γεμάτο στομάχι, δεν θα νοιώσετε και πολύ άνετα! Μειώνει το ροχαλητό παρόλα αυτά, επομένως έχει και ένα θετικό.

 

[Via]

Related posts

Ξυπνάτε και έχετε σάλια στο μαξιλάρι σας; Είστε πολύ τυχεροί!

admin

Ο κορονοϊός προκαλεί δερματικά συμπτώματα – Τι είναι τα «δάχτυλα COVID-19»

admin

Τοξικές οι μάσκες γνωστής εταιρείας; Eίχε «πνιγεί» στο βήχα και ο Μακρόν!

admin
elGreek