Must Know Ασκήσεις Εγκυμοσύνη Θα γίνω μαμά

Γιόγκα Εγκυμοσύνης. Ποια βήματα ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθήσεις. ΟΔΗΓΟΣ

Η γιόγκα εγκυμοσύνης μπορεί να είναι πολύ ευεργετική για τις μέλλουσες μανούλες, καθώς ενθαρρύνει την σωστή στάση του σώματος, βοηθάει στο «τέντωμα» και στην ανακούφιση των μυών του σώματος, στην εστιασμένη αναπνοή και στην ψυχική ηρεμία.

Όταν εκτελείτε με τον σωστό τρόπο, η γιόγκα εγκυμοσύνης είναι απολύτως ασφαλής για τις εγκύους και προσφέρει πολλαπλά πλεονεκτήματα τόσο στην μητέρα όσο και στο παιδί.

Έρευνες έδειξαν ότι η γιόγκα εγκυμοσύνης μπορεί να βελτιώσει τον ύπνο, να μειώσει το άγχος και την ένταση, να αυξήσει την αντοχή και να ενδυναμώσει τους μυς που απαιτούνται για τον τοκετό καθώς και να μειώσει κοινά συμπτώματα εγκυμοσύνης όπως είναι η πόνος χαμηλά στην μέση, η ναυτία, οι πονοκέφαλοι, η δυσπεψία και η δυσκολία στην αναπνοή.

Η γιόγκα εγκυμοσύνης μπορει να φανεί επίσης πολύ χρήσιμη καθώς προσφέρεται μέσω της ομάδας, συναισθηματική και πνευματική υποστήριξη από άλλες μέλλουσες μαμάδες, καθώς μοιράζεστε τους ίδιους προβληματισμούς και τις ίδιες φοβίες, αλλά και υποστήριξη από ειδικούς οι οποίοι θα σε κάνουν να χαλαρώσεις και να αποκτήσεις περισσότερη αυτοπεποίθηση για τον τοκετό που πλησιάζει.

Προετοιμασία για την Γιόγκα Εγκυμοσύνης

1. Μίλησε με τον γιατρό ή την μαία σου πριν ξεκινήσεις την γιόγκα εγκυμοσύνης 

Για προληπτικούς λόγους, θα πρέπει να μιλήσεις με έναν ειδικό υγείας πριν ξεκινήσεις. Ο γιατρός ή η μαία σου μπορεί να μην εγκρίνουν να ξεκινήσεις την γιόγκα εγκυμοσύνης αν βρίσκεσαι σε κίνδυνο πρόωρου τοκετού ή έχεις κάποια άλλη πάθηση όπως είναι η καρδιοπάθεια ή κάποια μυοσκετικά προβλήματα ιδίως με την πλάτη ή τη μέση σας.

  • Παρότι ο γιατρός σας μπορεί να είναι αρνητικός να ακολουθήσετε τις ασκήσεις γιόγκα, εσείς μπορείτε να ακολουθήσετε τις ασκήσεις για βαθιά και σωστή αναπνοή καθώς και απαλές στάσης καθισμάτων. Συζητήστε μαζί τους για τα όρια της άσκησης στην εκτέλεση της γιόγκας και ποιες στάσεις μπορεί να είναι πιο ευεργετικές για το σώμα σας.
  • Οι περισσότεροι γιατροί προτείνουν στις εγκύους να εκτελούν μόνο απαλές ασκήσεις γιόγκα κατά το πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης και να περιμένουν μέχρι το δεύτερο ή το τρίτο τρίμηνο για να προχωρήσουν σε πιο προχωρημένες στάσεις της γιόγκα.
  • Οι έγκυες απελευθερώνουν μια ορμόνη που λέγεται ριλαξίνη, η οποία βοηθά στο να μαλακώσει ο συνδετικός σας ιστός και κάνει τις πυελικές αρθρώσεις σας πιο εύκαμπτες, ώστε να υπάρχει χώρος για το μωρό σας. Ωστόσο, αυτή η ορμόνη μπορεί επίσης να οδηγήσει σε αστάθεια στις αρθρώσεις του ιερού οστού και του κόκκυγας σας και να οδηγήσει σε πόνο στην πλάτη. Θα πρέπει να μην ζορίζετε πολύ το σώμα σας με τις ασκήσεις stretching καθώς το σώμα σας είναι πιο επιρρεπές σε τραυματισμούς.

2. Προμηθευτείτε τον κατάλληλο εξοπλισμό για γιόγκα.

Θα πρέπει να προετοιμαστείτε για την γιόγκα εκγυμοσύνης αγοράζοντας τον κατάλληλο εξοπλισμό όπως είναι το στρώμα δαπέδου, και ειδικά στηρίγματα που θα τα βρείτε σε καταστήματα με αθλητικά είδη. Τα στηρίγματα θα σε βοηθήσουν να εκτελέσεις κάποιες ασκήσεις μειώνοντας τον κίνδυνο τραυματισμού, ειδικά αν έχεις πάρει αρκετό βάρος λόγω της εγκυμοσύνης.

  • Ένα στήριγμα γιόγκας, που είναι ένα μακρύ μαξιλάρι κατασκευασμένο για τη γιόγκα, μπορεί επίσης να είναι χρήσιμο για την αποκαταστατική γιόγκα ή τα μαθήματα γιόγκας χαλάρωσης. Η αποκαταστατική γιόγκα είναι ένας τύπος γιόγκα που δεν χρησιμοποιεί καμία μυική δέσμευση και συγκεντρώνεται στην αποκατάσταση του σώματος με την βοήθεια εξαρτημάτων όπως είναι τα μαξιλάρια, οι κουβέρτες και τα στηρίγματα. Είναι επίσης μια πολύ καλή επιλογή για τις εγκύους, ειδικά αν στοχεύετε στην μείωση του άγχους και πιθανών επίπονων καταστάσεων στο σώμα.

3. Μείνετε ενυδατωμένη και φάτε σωστά πριν ξεκινήσετε τη γιόγκα.

Είναι πολύ σημαντικό να πιείτε αρκετό νερό πριν και μετά τη γιόγκα έτσι ώστε να εξασφαλίσετε ότι δεν είστε αφυδατωμένη.

  • Επίσης θα πρέπει οπωσδήποτε να φάτε ένα ελαφρυ σνακ μια με δύο ώρες πριν την έναρξης της γιόγκα, όπως για παράδειγμα, ξηρούς καρπούς, φρούτο, γιαούρτι ή ένα smoothie. Αποφύγετε τα βαριά και μεγάλα γεύματα πριν την άσκηση της γιόγκα, καθώς αυτό μπορεί να οδηγήσει σε δυσπεψία. Ένα μικρό γεύμα 1 με 2 ώρες πριν το μάθημα θα διαδητήρει τα επίπεδα του σακχάρου υψηλά και θα σας βοηθήσει να μην νιώσετε ζαλάδες.

4. Αποφύγετε συγκεκριμένες στάσεις και τοποθετήσεις του σώματος

Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα για να κάνετε την γιόγκα όσο πιο ασφαλής γίνεται είναι να γνωρίζεις ποιες στάσεις πρέπει να αποφύγεις και πως να κινείς σωστά το σώμα σου μέσω των στάσεων της γιόγκας. Όταν πραγματοποιείς συγκεκριμένες τοποθετήσεις και στάσεις του σώματος, σκύψε από τους γοφούς, και όχι από την πλάτη, για να διασφαλίσετε ότι διατηρείτε μια φυσιολογική καμπυλότητα της σπονδυλικής στήλης. Μην ξαπλώνετε ποτέ πάνω στην κοιλιά σας ή στην πλάτης σας, και λυγίστε μόνο προς τα εμπρός ή προς τα πίσω σε πόζες στη μέση σας.

Μην κάνετε βαθιές κάμψεις προς τα εμπρός ή προς τα πίσω, καθώς αυτό μπορεί να ασκήσει μη ασφαλή πίεση στο στομάχι σας.

  • Επίσης, θα πρέπει να προσαρμόσετε το σώμα σας σε περιστρεφόμενες στάσεις, ώστε να μετακινείτε μόνο την άνω πλάτη, τους ώμους σας και τα πλευρά σας και να αποφεύγετε να ασκείτε πίεση στην κοιλιακή σας χώρα. Εάν δεν είστε έμπειρος επαγγελματίας γιόγκα, θα πρέπει να αποφεύγετε ανεστραμμένες στάσεις, όπως στάση ώμου ή στήριγμα κεφαλής, που απαιτούν να επεκτείνετε τα πόδια σας πάνω από το κεφάλι ή την καρδιά σας.
  • Αποφύγετε την “Bikram yoga” ή την καυτή γιόγκα, καθώς η θερμοκρασία του δωματίου μπορεί να προκαλέσει μεγάλα επίπεδα υγρασίας σε σημείο που να νιώσετε άβολα κατά την διάρκεια της εκγυμοσύνης. Η γιόγκα Bikram μπορεί επίσης να ανεβάσει την θερμοκρασία του σώματος σας και να σας οδηγήσει σε υποθερμία. Ακούστε το σώμα σας και μην το ζορίζετε κατά την διάρκεια της άσκησης.

5. Δείτε βιντεάκια γιόγκας εγκυμοσύνης Online

Για να μπείτε στο κλίμα και να ενημερωθείτε σχετικά με τις στάσεις της γιόγκα, μια καλή ιδέα θα ήταν να μπείτε online και να παρακολουθήσετε μερικά μαθήματα. Υπάρχουν αρκετά δωρεάν μαθήματα από πιστοποιημένους εκπαιδευτές, για να κάνεις την εγγραφή σου. Οι ειδικοί θα σε βοηθήσουν βήμα βήμα για να ολοκληρώσεις τις ασκήσεις. Η εγγραφή σε τέτοιου είδους μαθήματα είναι συνήθως δωρεάν και τα βιντεάκια είναι συνήθω μικρά έτσι ώστε να δοκιμάζεις μερικές στάσεις μόνο κάθε φορά.

  • Πάντα να τσεκάρετε αν ο εκπαιδευτής γιόγκα είναι πιστοποιημένος για να εκτελεί ασκήσεις που αφορούν την γιόγκα εγκυμοσύνης. Αυτό θα διασφαλίσει ότι έχει την απαραίτητη τεχνογνωσία και εμπειρία να διδάξει ασφαλώς την γιόγκα εγκυμοσύνης.
  • Συχνά, τα βίντεο γιόγκας εγκυμοσύνης, χρησιμοποιούν εγκύους για την επίδειξη των στάσεων του σώματος για να σας δείξουν τον πιο ασφαλή τρόπο να τις εκτελέσετε μόνες σας. Αν νιώσετε δυσάρεστα να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε άσκηση ή να φέρετε το σώμα σας σε μια συγκεκριμένη στάση, σταματήστε σιγά σιγά και πάρτε μια βαθιά αναπνοή. Ποτέ μην κάνετε κάποια άσκηση αν νιώσετε οξύ πόνο κάπου ή μεγάλη δυσφορία κατά την διάρκεια της.

6. Γραφτείτε σε ένα μάθημα γιόγκας εγκυμοσύνης (Προτεινόμενο!)

Το να γραφτείτε σε ένα μάθημα γιόγκας εγκυμοσύνης είναι ο καλύτερος τρόπος για να δείτε από κοντά μια σωστή εκπαίδευση από εκπαιδευμένους δασκάλους αλλά και για να ενωθείτε με άλλες μέλλουσες μαμάδες, σε ένα ευχάριστο και χαλαρό κλίμα. Ψάξτε για έναν εκπαιδευτή που είναι πιστοποιημένος στην γιόγκα εγκυμοσύνης. Μπορείτε να ρωτήσετε και άλλες μητέρες που γνωρίζετε οι οποίες έχουν κάνει γιόγκα εγκυμοσύνης στο παρελθόν, να σας συστήσουν έναν εκπαιδευτή ή ένα studio γιόγκας για εγκύους. Ένα είναι το μόνο σίγουρο, ότι θα θυμάστε αυτά τα μαθήματα σε ολόκληρη τη ζωή σας. Αξίζει!

  • Ένα σύνηθες μάθημα γιόγκας εγκυμοσύνης μπορεί να περιλαμβάνει ασκήσεις βαθιάς αναπνοής, απαλό τέντωμα, στάσεις γιόγκα με στηρίγματα όπως μαξιλάρια και μια περίοδο χαλάρωσης.

Απαγορεύεται η αναδημοσίευση του άρθρου χωρίς την συναίνεση του περιοδικού.
Ευχαριστούμε.
Περισσότερες πληροφορίες στο info@heromoms.gr

Related posts

Κατάθλιψη λοχείας ή επιλόχειος κατάθλιψη: Συμπτώματα, θεραπεία, συμβουλές

admin

12 Συγκλονιστικές φωτογραφίες που αποτυπώνουν τέλεια της ομορφιά του τοκετού. Πρέπει να τις δεις!

admin

Έτσι είναι το στήθος μετά τη γέννα! Οι 5 αλήθειες που δεν σου έχει πει κανείς. Μην τρομάξεις

admin