Διατροφή παιδιού

Ενεργειακές μπουκίτσες για τα παιδιά ιδανικές για κολατσιό

Ενεργειακά τρουφάκια με σοκολάτα, βρώμη και φυστικοβούτυρο!

Ε ναι! Έχουμε αρχίσει ήδη τη back to school θεματολογία μας και δεν υπάρχει τίποτε πιο διασκεδαστικό από το να σας δίνουμε συνταγές για υγιεινά σνακ που τα παιδιά μπορούν να πάρουν μαζί τους για κολατσιό ή να απολαύσουν για απογευματινό πριν την εξωσχολική τους δραστηριότητα.

Μία από αυτές τις συνταγές είναι και αυτές οι σούπερ διατροφικές και ενεργειακές μπουκίτσες που θα φτιάξετε εύκολα με φυστικοβούτυρο και σοκολάτα.

Βαθμός δυσκολίας; 0 (μηδέν)

Δεν χρειάζεται να είναι Master chef για να καταφέρει μια μαμά για να φτιάξει αυτές τις ενεργειακές μπουκίτσες. Σε χρόνο dt και με τη βοήθεια των παιδιών της μπορεί να φτιάξει αυτό το σνακ εύκολα και γρήγορα! Α και κάτι τελευταίο! Ξεχάσαμε να αναφέρουμε ότι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΨΗΣΙΜΟ.

Πώς θα φτιάξετε τις ενεργειακές μπουκιές

Με βρώμη, φυστικοβούτυρο, άγλυκο κακάο, μέλι και ινδοκάρυδο.

ygieines mpoykies me bromi gia kolatsio 1

Οφέλη υλικών:

Βρώμη: Η βρώμη ανήκει στην οικογένεια των δημητριακών και είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β, μέταλλα και ιχνοστοιχεία όπως ο σίδηρος, το μαγγάνιο και το ασβέστιο και οι φυτικές ίνες (β-γλυκάνες), τα οποία προστατεύουν το καρδιαγγειακό και το πεπτικό σύστημα. Οι σπόροι της βρώμης είναι πλούσιοι σε βιταμίνη Ε, μια ισχυρή αντιοξειδωτική βιταμίνη, η οποία συμβάλλει στην καλύτερη διαχείριση του λίπους από το σώμα. Η υψηλή περιεκτικότητά της σε φυτικές ίνες, βοηθά στη διατήρηση της φυσιολογικής λειτουργίας του εντέρου και είναι κατάλληλη για άτομα που αντιμετωπίζουν προβλήματα πέψης ή/και δυσκοιλιότητα.

Φυστικοβούτυρο: Το φυστικοβούτυρο είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες, ιχνοστοιχεία, βιταμίνες Β και Ε και μαγνήσιο.

Κακάο: Το κακάο περιέχει φυτικό λίπος, υδατάνθρακες, αντιοξειδωτικά και βιολογικές δραστικές ουσίες, καφεΐνη και βασικά μέταλλα. Επίσης περιέχει μαγνήσιο, υγιή λιπαρά, ασβέστιο, σίδηρο, ψευδάργυρο, χαλκό, κάλιο και μαγγάνιο. Περιέχει, επίσης, πολλές βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως Β1, Β2, Β3, βιταμίνες Α, C, E, καθώς και παντοθενικό οξύ.

Μέλι: Το μέλι περιέχει μεταλλικά στοιχεία όπως κάλιο, ασβέστιο, χλώριο και νάτριο, τα οποία βοηθούν στη λειτουργία των κυττάρων του οργανισμού, αρκετές βιταμίνες όπως C, A, B1 που αν και βρίσκονται σε μικρές ποσότητες, παίζουν ρόλο στην καλή λειτουργία του οργανισμού, ενώ τα ένζυμά του έχουν σαν αποτέλεσμα τη διάσπαση ελεύθερων ριζών.

Ινδοκάρυδο: Η καρύδα είναι καλή πηγή σε απαραίτητα θρεπτικά συστατικά όπως ασβέστιο, σίδηρο, μαγνήσιο, βιταμίνες υδατοδιαλυτές και λιποδιαλυτές. Λόγω της καλής περιεκτικότητας σε ασβέστιο και μαγνήσιο, δυο μικροθρεπτικά συστατικά απαραίτητα για την καλή υγεία, συμβάλουν στη διατήρηση γερών οστών. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και εξαιρετική πηγή για ενίσχυση του ανοσοποιητικού συστήματος καθώς περιέχει αντιμυκητιασικές, αντιπαρασιτικές και αντιβακτηριακές ιδιότητες

Δοσολογία συστατικών:

  • 1 κούπα βρώμη
  • 1/2 κούπα φυστικοβούτυρο
  • 1/3 κούπα μέλι
  • 1/2 κούπα ινδοκάρυδο
  • 1/4 κούπα άγλυκο κακάο

Η εκτέλεση για τις ενεργειακές μπουκίτσες είναι απλή!

Βάλτε σε ένα μπολ όλα τα υλικά και ζυμώστε με τα χέρια σας. Μια διαδικασία που μπορούν να κάνουν και τα παιδιά σας.

Αφού ζυμωθούν καλά τα υλικά σας βάλτε το μπολ στο ψυγείο για περίπου 30 λεπτά.

Έπειτα βγάλτε το μείγμα και πλάστε σε μπουκιές.

Αποθηκεύστε τις ενεργειακές σας μπάλες στο ψυγείο σε ένα μπολ με καπάκι και δώστε τες για κολατσιό στο σχολείο ή ως απογευματινό σνακ στα παιδιά σας.

Ένας γλυκός τρόπος να γεμίσουν ενέργεια, να λάβουν βιταμίνες και να ενισχύσουν το ανοσοποιητικό τους.

Related posts

Μπορείς να δίνεις στο παιδί γλυκαντικά; Και πόσο επικίνδυνα είναι

admin

Παιδί & Διατροφή: Μήπως έχει δίκιο που δεν αδειάζει το πιάτο του;

admin

Τι αλλάζει στα παιδικά γεύματα; (Από τον Άκη Πετρετζίκη)

admin
elGreek