Διατροφή παιδιού

5+1 τροφές για έξυπνα παιδιά

Ποιες τροφές κάνουν καλό στην εγκεφαλική ανάπτυξη του μωρού;

Τα δύο πρώτα χρόνια, ο εγκέφαλος των παιδιών αναπτύσσεται πιο γρήγορα από ότι οποιαδήποτε άλλη στιγμή στη ζωή τους. Για να ενισχυθεί η ανάπτυξη αυτή, ο εγκέφαλος χρειάζεται θρεπτικά συστατικά όπως καλά λιπαρά και σίδηρος.

Η Jill Castle, ειδικός σε θέματα διατροφής, αναφέρει στο bundoo.com ότι για τα παιδιά, τα θρεπτικά συστατικά είναι καύσιμο για τον εγκέφαλό τους, για αυτό και οι τροφές που θα επιλέξουμε για το καθημερινό τους διατροφολόγιο είναι τόσο σημαντικές. Η διατροφή μπορεί να επηρεάσει τη μνήμη, τον ρυθμό μάθησης και την κατανόηση ενός παιδιού, σύμφωνα με την ειδικό.

Ποιες είναι λοιπόν οι έξι τροφές που συμβάλλουν στην καλή λειτουργία του εγκεφάλου και στην υγιή ανάπτυξή του;

Blueberries

Τα blueberries είναι πλούσια σε φλαβονοειδή, τα οποία βελτιώνουν τη μνήμη και την ικανότητα της μάθησης. Επίσης, τα blueberries είναι ένα φρούτο που μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε πολλές συνταγές και γεύματα στην καθημερινότητά μας: με δημητριακά στο πρωινό, σαν σνακ ή ακόμα και σε μία σαλάτα το βράδυ. Τα μωρά μέχρι δύο ετών, μπορούν να τα τρώνε αλεσμένα σε φρουτόκΡεμες ή και σκέτα.

Ελιές

Οι ελιές έχουν μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία συμβάλλουν στη μεταφορά του οξυγόνου στον εγκέφαλο. Για τα παιδιά φροντίστε να αφαιρέσετε τα κουκούτσια ώστε να μην υπάρχει ο κίνδυνος του πνιγμού.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε μονοακόρεστα λιπαρά και βιταμίνη E, η οποία προστατεύει τα κύτταρα του εγκεφάλου.

Ψάρι

Η συχνή κατανάλωση ψαριού φαίνεται ότι επηρεάζει τη λειτουργία του εγκεφάλου. Τα ωμέγα 3 λιπαρά συμβάλλουν στη συγκέντρωση και κάνουν καλό στη μνήμη των παιδιών.

Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε καλά λιπαρά και ενισχύει τη ροή του αίματος προς τον εγκέφαλο. Επίσης, το αβοκάντο θεωρείται μία καλή επιλογή για τις πρώτες τροφές του μωρού.

Αυγά

Τα αυγά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χολίνη, ένα θρεπτικό συστατικό απαραίτητο για την ανάπτυξη του κέντρου μνήμης των παιδιών. Επιπλέον το αυγό είναι πλούσιο σε σίδηρο, βιταμίνη Α και D, οι οποίες είναι απαραίτητες για την υγιή ανάπτυξη του παιδιού.

Related posts

Τι αλλάζει στα παιδικά γεύματα; (Από τον Άκη Πετρετζίκη)

admin

Συχνές ερωτήσεις για την διατροφή παιδιών 1-5 χρονών

admin

Σωστή Διατροφή, Θεμέλιο για Γερά Παιδιά

admin
elGreek